Sri lanka!!! - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Renate en Sharmaine van Rossum - WaarBenJij.nu Sri lanka!!! - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Renate en Sharmaine van Rossum - WaarBenJij.nu

Sri lanka!!!

Blijf op de hoogte en volg Renate en Sharmaine

28 September 2016 | Sri Lanka, Sri Lanka

Zo... Pak wat te drinken en een lekker snackje want hier komt ons eerste "verhaal" .... Het begon allemaal in de hitte in Dubai, de eerste bestemming! Vrij bijzondere stad, alles straalt luxe uit en ze hebben de bizarste dingen van een indoor skipiste in een winkelcentrum tot een fonteinen show op klassieke muziek. Alle sightseeings hebben we natuurlijk gezien, op de safari na maarja dat werd wat pittig vonden we in 50graden, daarom zijn we een dagje naar het tofste waterpark ooit geweest op palm island, wat hebben we ons hier vermaakt als 2 kleine kleuters zijn we de hele dag in het water wezen spelen en van de glijbanen afgeweest! Sommige glijbanen waren zelfs zo spannend dat we maar bij een groep doven mensen in de glijbaan werden gezet vanwege het enorme gillen! Na ons Dubai avontuur op naar de malediven!!! Na 6x met de Ferry heen en weer te zijn geweest hebben we iedereen opgehaald, wat was dat geweldig!!! Super tof om mark te zien en zijn verhalen te horen en ja onze binkies Liza en laura weer in de armen te sluiten was GEWELDIG! Het weer liet ons ietjes in de steek dus duiken was niet mogelijk, maar alles werd goed gemaakt met snorkeltripjes waar we de tofste dieren hebben gezien! Van turtles tot manta Ray's!!!! En we found dory and nemo together! Als je denkt laten we lekker een biertje drinken op maafushi eiland heb je toch iets pech maar gelukkig is daar iets op bedacht de floating party boat! Hier en daar wankelt schip wat heen en weer maar gelukkig had mark de tip van de eeuw, eet cashewnootjes! Nou hoe goed gelovig we zijn deden we dat netjes! Later bleek toch dat dit een grote grap was! Het uitzicht is echt prachtig! Precies zoals je de malediven voorstelt! Na een week enorme gezelligheid en een heftig afscheid was het tijd om naar Sri Lanka te gaan! Eerste indruk was super kut, wat een pauper stad is Colombo zeg! Zo erg dat we vrijwillig de trein van 7uur in de ochtend hebben genomen! Jaja je hoort het goed we stonden vrijwillig vroeg op! Vanaf dat moment was het alleen maar genieten hier, alles is prachtig en de mensen zijn super vriendelijk! Na 2 nachten in een tipi te hebben gezeten ging het Surfcamp beginnen! We hadden de leukste groep die je maar kan bedenken en niet geheel onbelangrijk het eten was goddelijk! Soms hier en daar een kleine val maar we hebben het surfen compleet onder de knie gepromoveerd naar hardboards zelfs. Ook de feestjes gaan lekker hier, de muziek is verrassend hier, vaak een playlist van maar liefst 50nummertjes! Top avonden dus! We hebben enorm veel mee gemaakt maar we zullen alle details besparen want het drinken en de snackjes zullen wel op zijn! Verwacht niet snel maar binnenkort zeker weer een nieuw verhaal!

Bāyi

• 28 September 2016 - 07:36

Renate En Sharmaine Van Rossum:

Het ging een beetje mis met de site! Halve verhaal staat er nu op, Binnenkort komt het vervolg!

• 28 September 2016 - 07:49

Marjo:

Nou.. WAT een lang verhaal zeg.. Je bent de ñiksnte details nog vergeten Shar

• 28 September 2016 - 08:50

Anneke:

Leuk verhaal meiden! Goed dat jullie niet in details treden, zullen we als achterblijvers alleen maar onrustig van worden. Blijf genieten en nu op naar..............Singapore. X

• 28 September 2016 - 14:03

Ricardo:

Denk om je tanden tijdens het surfen!
    Leuk verhaal! Veel plezier!

• 29 September 2016 - 20:08

Lia:

Super leuk om te lezen meiden! Wat een goed begin van de natte droom van een backpacker.. Genieten hoor! Xxx Lia

• 07 Oktober 2016 - 19:58

Nelleke:

Leuk verhaal, wacht op de volgende! Nog veel plezierx

• 24 December 2016 - 13:36

Paul En Els:

Leuk om weer een reisverslag van jullie t lezen. Super wat jullie allemaal doen. Veel plezier. Groetjes uit Langbroek.